maandag 20 februari 2017

op bezoek

dag allemaal,


Ik ben vandaag tijdens de turnles eens binnengesprongen!
Ik heb een beetje met de meester gebabbeld en ik heb aangehoord hoe goed jullie hier in de klas werken!
Hij heeft ook tegen mij geklaagd dat jullie bakjes niet allemaal heel proper en netjes liggen!
En dat in jullie agenda zomaar losse papiertjes liggen!
Maar hij heeft ook positieve dingen gezegd hoor!
Bijvoorbeeld dat jullie goeie toetsen maken! En goed samenwerken.
Ik zou zeggen hou dat zo!
Dan ga ik jullie maar laten! Ik hoop dat jullie een hele leuke turnles hebben beleefd!
Nog veel plezier en geluk hier op school want de tijd vliegt he!
Ik weet nog dat de meester begin vorig schooljaar zei: ' Geniet ervan want het gaat heel vlug voorbij!'
Wel hij heeft meer dan gelijk!

Vele groetjes Margaux


Geen opmerkingen:

Een reactie posten